Fillojnë punimet projektuese për rindërtimin e plotë të Stacionit Hekurudhor të Shkupit, për riparimin e linjës hekurudhore Zelenikovë-Veles, si dhe për rehabilitimin e disa rrëshqitjeve të dheut në urën e Crna Reka pas problemeve që ndodhën në vitin 2022.
Aktivitetet në terren duhet të organizohen nga Ndërmarrja Publike Hekurudha е Maqedonisë – Infrastrukturë në bashkëpunim me Fakultetin e Inxhinierisë Civile dhe Fakultetin e Arkitekturës.
Sinisa Ivanovski, Drejtor i MZ Infrastrukturë, deklaroi sot se rindërtimi i stacionit hekurudhor, për të cilin pritet të duhet të paktën një vit për të përgatitur një projekt, do të pasohet nga një proces i sigurimit të financimit dhe punimeve të ndërtimit. Megjithatë, sipas tij, i gjithë projekti duhet të përfundojë brenda pesë deri në gjashtë vjetësh, në të njëjtën kohë me vënien në punë të hekurudhës me shpejtësi të lartë në Korridorin 10 dhe degës hekurudhore deri në Aeroportin Ndërkombëtar të Shkupit, transmeton faktor mk.
“Nëse e përfundojmë projektin brenda një viti, atëherë financimi do të jetë ose nga buxheti i shtetit, ose me një kredi nga huadhënësit klasikë, si BERZH, BEI, bankat komerciale, por nuk përjashtohet mundësia e hyrjes në një partneritet strategjik me Britaninë e Madhe me të cilën do të bëjmë shumë projekte kapitale të infrastrukturës. Brenda pesë deri në gjashtë vjetësh nga sot, hekurudha me shpejtësi të lartë dhe dega për në aeroportin e Shkupit duhet të jenë gati në të njëjtën kohë. Mund të duket abstrakte, por më besoni, po punojmë me të gjitha forcat tona në të gjitha projektet”, tha Ivanovski.
Ai njoftoi se do të kryhet një rindërtim i plotë, duke ruajtur pamjen themelore, siç është projektuar në vitin 1981 sipas projektit Kenzo Tange, por me elementë të rinj bashkëkohorë dhe modernë.
“Instalimet, ngrohja, ftohja do të ndryshohen. Stacioni tani duket si një stacion i Formula dhe nuk do të jetë më i tillë, do të ketë ndalim për reklama. Do të ketë një ndryshim në përmbajtje, do të ketë farmaci dhe përmbajtje të tjera komerciale, por shtesa të tilla si një dyqan qebapësh dhe gjëra të tjera nuk do të lejohen. Shtyllat e ndërtesës tani janë tabela reklamuese për koncerte dhe kjo nuk do të lejohet”, tha Ivanovski, duke theksuar se gjithçka që është shtuar jashtë projektit origjinal do të hiqet.
Dekani i Fakultetit të Inxhinierisë Civile, Josif Josifovski, tregoi se ky projekt i vonuar shumë do të ketë një fillim dhe se detyra e tyre do të jetë të kryejnë një rindërtim dhe rehabilitim të plotë të elementëve të Korridorit hekurudhor 10, siç është riparimi dhe zëvendësimi i strukturave të urave, rrëshqitjeve të dheut dhe mureve mbajtëse.
“Ky fillim është shumë i rëndësishëm sepse duam të jemi pjesë e rrjetit pan-evropian të cilit i përkasim. Me këtë projekt, do të sigurojmë kushtet dhe standardet që vlejnë në të gjitha vendet evropiane”, tha Josifovski, duke theksuar se ata kanë kapacitet për t’iu përgjigjur detyrës.
Dekania e Fakultetit të Arkitekturës, Aneta Hristova Popovska, theksoi se do të ketë shumë punë, dhe para së gjithash, do të bëhet dokumentimi dhe analiza e dokumentacionit origjinal.
“Do të ketë një përmirësim me përmbajtje që do ta bëjnë ndërtesën një qendër sociale dhe një platformë të hapur për jetën kulturore dhe publike të banorëve të Shkupit. Në këtë kuptim, ne do t’i shqyrtojmë me kujdes aspektet origjinale të dizajnit të Kenzo Tange, do të jemi shumë të kujdesshëm për të ridizajnuar në mënyrë të sofistikuar aspektet e dizajnit, por edhe për të ofruar diçka të re që banorët e Shkupit e kanë pritur prej kohësh. Lidhja me linjën e shpejtësisë së lartë, hekurudhën e shpejtësisë së lartë në Evropë është një gjë e jashtëzakonshme, e kemi pritur prej vitesh, ua kemi borxh brezave pas nesh”, tha Popovska.
